ALDI achter de schermen: al die mogelijkheden!

Je kan ook meeschrijven aan ons succesverhaal in:

  • Administratie
  • IT
  • HR
  • Inkoop
  • Immobiliën & Expansie
  • Quality Assurance
  • Marketing & Communicatie
  • Corporate Responsibility

Medewerkers van de administratieve diensten in onze regionale zetels vormen een belangrijke schakel in onze dagelijkse werking. Dankzij hun inzet en oog voor detail lopen onze processen gesmeerd!

De afdeling Quality Assurance (QA) waakt over de kwaliteit in de hele ALDI-keten. Dankzij hen voldoen onze producten aan alle veiligheids- en gezondheidsnormen!

De medewerkers op onze afdeling Corporate Responsibility (CR) zijn gepassioneerd door topics als duurzaamheid en fairtrade. Zij verzekeren dag na dag dat wij maatschappelijk verantwoord ondernemen!

Onze Managers Buying verzorgen het inkoopproces van al onze artikelen. Zij kiezen de beste leveranciers en zorgen voor sterke onderhandelingen over prijs en kwaliteit. Zonder ALDI-Inkoop, geen ALDI-Verkoop!

De afdeling Marketing en Communicatie is verantwoordelijk voor elk stukje reclame of communicatie dat de deur uitgaat. Zij zorgen ervoor dat onze folder wekelijks in ieders bus ligt en dat klanten en stakeholders steeds correct geïnformeerd worden.

Het HR team zorgt voor de opleiding en ontwikkeling van onze medewerkers en verzekert onze zichtbaarheid op de arbeidsmarkt.

IT ondersteunt de hele firma op vlak van software en hardware, zowel op hoofdkantoor als in de centrales.

De collega’s van Immobiliën en Expansie bouwen (letterlijk) aan onze toekomst. Of het nu gaat om nieuwbouw projecten of het verbouwen van bestaande winkels; dankzij hen blijven we continu onze marktpositie versterken en de kwaliteit en duurzaamheid van onze bouwprojecten verbeteren.